М 81 Мосьпан, Марина Олександрівна. Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. О. Мосьпан ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 222 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-196. -
фывфывфыв: САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА саморегуляція -- ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- КОНФЛІКТ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ Аннотация: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних підходів до проблеми саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності, з'ясовано психологічну характеристику професійної діяльності педагогів та визначено вимоги до професійно важливих якостей. Розроблено структурно-функціональну модель саморегуляції майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |