159.923
Т 39


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Тичина, Ірина Миколаївна.
    Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії [Текстььь] / І. М. Тичина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 263-273 : рис. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
здібності -- професійні здібності -- творчі здібності -- діяльнісні цінності -- моральні цінності -- суб'єктні цінності -- ціннісна свідомість
Аннотация: Описуються особливості рефлексії розвитку здібностей та їх відображення ціннісній свідомості осіб, для яких зміна професії є проявом творчої моделі саморозвитку. Здібності розглядаються як ресурси розвитку людини, які за умови усвідомлення їх ціннісності у досягненні успіху стають внутрішніми регуляторамиповедінки і діяльності людини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)