159.922.8:82
Т 35


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терновик, Наталія Анатоліївна.
    Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності [Текст] / Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 169-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
суб'єктність особистості -- ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ
Аннотация: Висвітлено "метод діалогічного аналізу випадку". У межах аналізу понять та ідей сучасної психології, потрібних для дослідження розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності, розкриваються основні відмінності між діалогами і монологами. Виокремлено особливості монологічної та діалогічної стратегії психологічного впливу. Провадиться розгляд діалогу в трьох його розуміннях: 1) як обміну репліками або висловлюваннями між учасниками спілкування; 2) як принципи взаємовідносин; 3) як діалогічності самого змісту мислення й діяльності сучасної людини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)