А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Кокарєва, Марія Володимирівна. Типологія сприймання студентами рекламної інформації [Текстььь] / М. В. Кокарєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 166-174. - Бібліогр.: с. 172-173 (8 назв)
Рубрики: Психологія творчості фывфывфыв: сприймання -- світогляд -- творчість -- рекламна інформація -- сприйнятливість студентів до рекламної інформації -- типи сприймання студентами рекламної інформації Аннотация: У статті вивчення сприймання рекламної інформації здійснюється не з точки зору її ефективності задля підвищення попиту на певний товар чи послугу, а з метою дослідження особливостей сприймання як пізнавального процесу, що передбачає менш традиційний підхід, а саме - визначення проявів творчості при сприйманні рекламної інформації. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |