А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Івашкевич, Едуард Зенонович. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога [Текстььь] / Е. З. Івашкевич> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 49-58. - Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв)
Рубрики: Психофізіологія фывфывфыв: інтелект -- соціальний інтелект -- моделі соціальних репрезентацій -- когнітивна -- мнемічна та ампатійна -- підструктури соціального інтелекту Аннотация: В статті проаналізовано домінувальні аспекти розгляду ментальних репрезентацій. З урахуванням описаних моделей запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога. Вказано, що емпатійна складова соціального інтелекту більшою мірою залежить від того, яку форму поведінки педагог обирає в якості пріоритетів. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |