А 43 Шевченко, С. В. Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Текст] / С. В. Шевченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 150-156. - Бібліогр.: с. 155 (8 назв)
Рубрики: Соціальна психологія фывфывфыв: майбутній психолог -- розвиток довіри до себе -- професійне становлення -- компоненти довіри до себе як до психолога Аннотация: У статті здійснено опис теоретичної моделі розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. Вважаємо, що довіра до себе як до майбутнього психолога проходить певні стадії розвитку протягом професійного навчання та включає наступні компоненти: рефлексивний, мотиваційний, когнітивний, поведінковий та емоційний. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |