А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Киричевська, Л. П. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні [Текстььь] / Л. П. Киричевська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 183-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості фывфывфыв: тренінгова програма -- писанкарство -- творча самодіяльність -- мистецтво -- традиція -- етнос -- естетична культура Аннотация: В статті обгрунтовується можливість застосування в якості енопсихологічного засобу розвитку творчої самодіяльності учнів ЗОШ такого народного виду мистецтва, як писанкарство. Описується реальний досвід впровадження даної тренінгової програми в роботу практичного психолога та соціального педагога ЗОШ з такими специфічними категоріями дітей як діти учасників АТО, учні з сімей переселенців та бангатодітних-малозабезпечених сімей. Психологічним інструментарієм данної програми виступає писанка, яка також застосовується в якості діагностичного матеріалу, а прийом інтерпритації творчого продукту здійснюється за принципами таких проективних методик як тести Торренса та Люшера. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |