А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Назар, Максим Миколайович. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві [Текст] / М. М. Назар> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості фывфывфыв: віртуальний простір -- дистанційна освіта -- дистанційне навчання -- електронне навчання -- постіндустріальне суспільство -- інтернет Аннотация: Метою дослідження є виявлення ролі навчання у віртуальному середовищі мережі інтернет у постіндустріальному суспільстві. Навчання у віртуальному середовищі мережі інтернет виявляє свою психологічну роль не лише як можливість, але і як провідну властивість, що характеризує суспільство нової (постіндустріальної) формації та є базово притаманним для нього, з урахуванням двох чинників: по-перше потреби індивідуумів постійно здійснювати опрацювання нових знань, вмінь та навичок, що необхідно для забезпечення власної соціальної продуктивності та адаптивності, по-друге функціонування та розвитку віртуального мереживого простору Інтернету, що перетворюється на провідний майданчик для навчання та самонавчання, як індивідуального, так і групового. Ці два психологічні ресурси починають займати ключові позиції для розвитку психічних, інтелектуальних можливостей сучасної людини - представника постіндустріального суспільства. Навчання та освіта з кожним роком все більш розширюється, а в деяких випадках і переміщується, у віртуальний простір мережі інтернет. Стає все більш актуальною необхідність вираженого та безпечного розвитку навчання у віртуальному середовищі Інтернету, залучення до нього як нових учасників, так і педагогів (викладачів, тренерів, ведучих навчальних програм і курсів, тренінгів, занять, вебінарів і т.п.), зростають потреби у різнобічних психологічних дослідженнях його можливостей, переваг і недоліків, особливостей різних змістовних напрямів і аудиторій учасників навчального процесу Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |