А 43 Зеленська, З. П. Дослідження впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії учнів освітньої школи [Текстььь] / З. П. Зеленська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 31-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (9 назв)
Рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія фывфывфыв: емпатія -- учень основної школи -- підлітковий вік -- шкільна тривожність Аннотация: У статті викладено результати емпіричного дослідження, спрямованого на визначення впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії у учнів основної школи. Було визначено, що чим вищим є показники тривожності, тим вищими стають і такі показники емпатії, як: прояв емпатії до батьків, до тварин, до дітей, до художніх творів, до незнайомих людей і загальний рівень емпатії. А знижуючи рівень шкільної тривожності, ми можемо нормалізувати і рівень емпатії учня. Отже існує необхідність у розробці психокорекційної програми, спрямованої на зниження рівня шкільної тривожності та регуляції рівня емпатії учнів основної школи. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ |