А 43 Підлісна, С. В. Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи [Текстььь] / С. В. Підлісна> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 187-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія фывфывфыв: інтерактивний урок -- психологічні вправи -- учень початкової школи -- шкільна тривожність Аннотация: У статті викладені результати лонгітюдного дослідження шкільної тривожності учнів початкової школи. Визначений вплив інтерактивних уроків на зниження учнів рівня шкільної тривожності , зменшення переживання соціального стресу, Фрустарції потреби у досягненні успіху, страху самовираження, страху ситуації перевірки знань, страху невідповідності очікуванням оточуючих, низькій фізіологічній опірності стресу і зменшення проблем і страхів у відносинах з учителями. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ |