15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 329-341. - Бібліогр.: с. 337-340 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
емоційна стійкість -- психічне напруження -- інтелектуальне напруження -- педагогічна діяльність -- емоційна саморегуляція -- ефективність професійної діяльності -- стресостійкість
Аннотация: У статті проаналізовано психологічні дослідження емоційної стійкості, її показники і співвідношення з іншими компонентами професійної компетентності вчителя. Емоційна стійкість розглядається, як невід'ємна частина професійної компетентності, насамперед, емоційної культури педагога. Наведено приклади досліджень проблеми емоційної стійкості вчителів і значення комунікативних навичок і навичок саморегуляції в системі освіти. Для розвитку емоційної стійкості сучасна психологічна наука пропонує чимало способів, до яких можна віднести: внутрішні способи саморегуляції, нервово-м'язову й дихальні вправи, поведінкову психотерапію, групові тренінги тощо.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)