А 43 Дружиніна, І. А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
Рубрики: Методологія і теорія психології фывфывфыв: професійне становлення психолога -- етапи професіоналізації -- професійно важливі якості -- ідеальна модель психолога -- особистісний розвиток -- професійна самоідентифікація -- психологічний супровід професійної підготовки Аннотация: У статті автори аналізують основні теоретичні підходи до визначення професійної підготовки психологів і моделі особистості фахівця. Докладно висвітлено варіанти уявлень про професійно важливі якості психолога. На основі узагальнення багаторічного досвіду викладання дисциплін циклу професійної підготовки розглянуто закономірності і проблеми професійного становлення психологів на молодших курсах навчання у ЗВО. Етапи професійної підготовки розглядається у якості визначального для реалізації психолога у професії, подальшого особистісного та професійного розвитку; стверджується, що компетентний психологічний супровід саме на цьому етапі здійснюється найефективніше та забезпечує наочні результати. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Савуляк, В.О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |