Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5-053.6:8/Б 60-366356 рукописный текст
Автор(ы) : Бігунова, Світозара Анатоліївна
Заглавие : Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2008
Колич.характеристики :325 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-225.
УДК : 159.953.5-053.6:81`243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Іноземна мова
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): зорієнтоване навчання--когнітивна складність--особистість--полікультурна компетентність--міжкультурна свідомість--крос-культурна взаємодія
Аннотация: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)