Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 159.955.4/Д 55 Автор(ы) : Доцевич Т. І. Заглавие : Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 98-106: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992) Примечания : Бібліогр.: с. 105 (6 назв) УДК : 159.955.4 Предметные рубрики: Психологія особистості Психологія творчості фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): абнотивність--саморегуляція--внутрішня мотивація--рефлексивність--креативність--творча діяльність--метакогнітивна усвідомленість Аннотация: Представлено результати аналізу емпіричної перевірки структури абнотивності особистості викладача. Представлено кореляційний аналіз показників абнотивності з її когнітивними, рефлексивними, процесуально-організаційними та мотиваційними особливостями у структурі метакогнітивної компетентності особистості викладача. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |