Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 159.98:316.77/П 30 Автор(ы) : Петренко, Ірина Володимирівна Заглавие : Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 183-190: рис. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770) Примечания : Бібліогр.: с. 189 (2 назви) УДК : 159.98:316.77 Предметные рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальний діалог--соціальне партнерство--комунікативна взаємодія--діалогічна партиципація Аннотация: Стаття присвячена вивченню психологічних механізмів функціонування соціального діалогу в освітньому середовищі. Соціальний діалог розглянуто як процес внутрішньої готовності до партиципації, що здійснюється особистістю - носієм значущих смислів. Виявлено інтенціональні критерії, що визначають зміст діалогічної взаємодії суб'єктів спілкування у просторі освіти. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |