Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 37.015.3/М 41
Автор(ы) : Мешко, Олександр Іванович
Заглавие : Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна позиція--майбутні педагоги--суб'єктність--професійне становлення--професіоналізація--майбутні фахівці--професійно-педагогічна діяльність
Аннотация: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)