Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Івашкевич Е. З.
Заглавие : Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 95-100 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примечания : Бібліогр.: с. 99 (8 назв)
УДК : 925:159.923
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна психологія--інтелект--соціальний інтелект--учіннєвий підхід--інформаційний підхід
Аннотация: У статті проаналізовано сутність поняття "інтелект", окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб'єктивної картини світу. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури.

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\