Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 153.6/А 43 Автор(ы) : Нечаєва, Ольга Сергіївна Заглавие : Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 337-345 (Шифр 153.6/А 43-193449) Примечания : Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв) УДК : 159.928 Предметные рубрики: Психологія обдарованості фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелектуальна обдарованість--підлітковий вік--освітнє середовище--психологічна безпека--розвивальне середовище--соціальні взаємовідносини Аннотация: Стаття присвячена проблемам проектування й моделювання освітнього середовища для учнів підліткового віку з ознаками інтелектуальної обдарованості. Наведені основні структурні компоненти освітнього середовища, його загальні характеристики. Викладені основні особливості підліткового віку в контексті побудови освітнього середовища. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |