Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 151.51/А 43 Автор(ы) : Гулько, Юлія Анатоліївна Заглавие : Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 90-98 (Шифр 151.51/А 43-958793) Примечания : Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв) УДК : 159.9 Предметные рубрики: Психологія творчості фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перцептивно-мисленнєві стратегії--стратегіальна регуляція--конструювання нових знань--дитяче експериментування--молодший дошкільник Аннотация: При конструюванні нових знань дітьми молодшого дошкільного віку основну функцію виконують перцептивні і наочно образні мисленнєві процеси, які протікають у нерозривній потоковій цілісності. Для вивчення стратегіальної регуляції конструювання дітьми нових знань застосовувались сюжетні малюнки. У дослідженні взяли участь діти 3-4 років з високим і середнім рівнем мовленевого розвитку. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |