Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 154/А 43 Автор(ы) : Шевченко С. В. Заглавие : Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 150-156 (Шифр 154/А 43-132779) Примечания : Бібліогр.: с. 155 (8 назв) УДК : 159.922 Предметные рубрики: Соціальна психологія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): майбутній психолог--розвиток довіри до себе--професійне становлення--компоненти довіри до себе як до психолога Аннотация: У статті здійснено опис теоретичної моделі розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. Вважаємо, що довіра до себе як до майбутнього психолога проходить певні стадії розвитку протягом професійного навчання та включає наступні компоненти: рефлексивний, мотиваційний, когнітивний, поведінковий та емоційний. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ |