Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:37.011./І-44-184556 рукописный текст
Автор(ы) : Ілляш, Соломія Дмитрівна
Заглавие : Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :218, [6] с.: табл., рис.
Коллективы : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 193-218.
УДК : 159.923.2:37.011.3-051-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самосвідомість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--саморозуміння--я-концепція--юнацький вік--майбутні педагоги--професійне саморозуміння
Аннотация: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)