Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Булатевич Н. М.
Заглавие : Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 73-81 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
УДК : 159.922.7
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічний розвиток--психологічні труднощі розвитку--психологічна допомога--пентаграма гінгера--індивідуальне консультування
Аннотация: Стаття присвячена обґрунтуванню застосування пентаграми в консультативній практиці дитячого психолога. Аналізуються моделі роботи на етапі збору скарг та формулювання запиту (інтегральна модель оцінки розвитку дитини К. Мілютіної, модель В. Оклендер). Пентаграма Гінгера розглядається як інструмент багатовимірного підходу до дитини. Аналізуються можливості її застосування для аналізу скарг клієнта, причин виникнення складностей та безпосередньо для систематики самих складностей. У подальшому застосування пентаграми рекомендується привибору форм та матеріалів роботи з дитиною.

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)