Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Кокарєва, Марія Володимирівна
Заглавие : Сприймання студентами рекламної інформації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 114-119 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примечания : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)