Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 159.923.2-053.4+1/К 90-705750 рукописный текст Автор(ы) : Куліш, Ніна Михайлівна Заглавие : Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 Выходные данные : Київ, 2003 Колич.характеристики :210 с.: табл., рис. Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примечания : Бібліогр.: с. 166-183. УДК : 159.923.2-053.4+159.928.22-053.4 + 159.923.2-053.4 + 159.928.22-053.4 Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість Вікова психологія-- Діти фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--рівень домагань--очікування--образ я--оцінно-рефлексивні взаємовідносини--емоційно-ціннісне ставлення до себе Аннотация: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії. Экземпляры :ЧЗ(1) Свободны : ЧЗ(1) Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) |