Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43 Автор(ы) : Зеленська, Зоя Петрівна Заглавие : Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 83-89 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036) Примечания : Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв) УДК : 159.946.3 Предметные рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні уміння--методологічні підходи--принципи дослідження--учень основної школи Аннотация: У статті представлено теоретико-методологічні підходи до еспериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики. Базовими у досліджені визначено системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований та особистісно-комунікативний підходи. Основним методом нашого дослідження є генетико-моделюючий метод. Визначено принципи дослідження. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ |