Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Зеленська, Зоя Петрівна
Заглавие : Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 83-89 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примечания : Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
УДК : 159.946.3
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні уміння--методологічні підходи--принципи дослідження--учень основної школи
Аннотация: У статті представлено теоретико-методологічні підходи до еспериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики. Базовими у досліджені визначено системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований та особистісно-комунікативний підходи. Основним методом нашого дослідження є генетико-моделюючий метод. Визначено принципи дослідження.

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\