Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Боковець О. І.
Заглавие : Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 393-403 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
УДК : 159.922.7
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--інноваційний потенціал--когнітивний компонент--студент--інноватор--консерватор
Аннотация: Здійснено спробу визначити особливості когнітивного конструювання майбутніми фахівцями концепту "інноваційний потенціал". З'ясовано, що у свідомості студентів технічного профілю концепт "інноваційний потенціал" базується на позитивних асоціативних реакціях. Виявлено, що асоціативне поле у студентів "консерваторів" не повністю відображає істотні ознаки концепту "інноваційний потенціал". Вивчено актуальні смисли, які студенти технічного профілю вкладають у розуміння якостей особистості інноватора. Констатовано, що у студентів "інноваторів" на відміну від "консерваторів" є чітко сформований образ особистості інноватора.

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)