Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кордунова, Наталія Олександрівна, Дмитріюк Н. С., Мілінчук В. І.
Заглавие : Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 50-59 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примечания : Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
УДК : 159.922.8-057.87:[159.942:005.336
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--емоційна компетентність--емоційний інтелект--студент--професійна підготовка
Аннотация: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у закладі вищої освіти. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. З'ясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є важливим чинником формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що професійна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності.

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дмитріюк, Н. С.; Мілінчук, В. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)