Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Сміла Н. В.
Заглавие : Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 204-215 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примечания : Бібліогр.: с. 213-215 (11 назв)
УДК : 159.9.072
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): майбутні лікарі--професійна діяльність--готовність до діяльності--майбутні фахівці--структура готовності--багатокомпонентна модель
Аннотация: У статті представлено результати дослідження розвитку компонентів готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності в період навчанння в університеті. Показано, що готовність до професійної діяльності являє собою складне інтегративне утворення, що відображає рівень розвитку професійно важливих якостей та здібностей фахівця. Показано авторську модель готовності лікаря до професійної діяльності, що включає в себе такі компоненти: професійно-інтелектуальний, комунікативний, вольовий, моральний, динамічний, нервово-психічний. Показано, що всі показники компонентів психологічної готовності до професійної діяльності активно розвиваються в процесі навчання в університеті, що забезпечує необхідний рівень готовності на початку професійної діяльності.

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)