Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 15(08)/А 43 Автор(ы) : Бабій М. Ф. Заглавие : Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 5-13 (Шифр 15(08)/А 43-171474361) Примечания : Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв) УДК : 159.925.7 Предметные рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальна діяльність--теоретичне мислення--предметна дія--генетичне поняття--моделювання Аннотация: У статті стверджується, що розвиток теоретичного мислення на уроках у початковій школі потребує зміни в організації навчального процесу. Формування в учнів науково-теоретичного мислення передбачає розвиток змістовних узагальнень на базі оволодіння навчальними діями, в основі яких має лежати принцип від "загального до часткового" черед предметну дію. Вона допоможе встановити внутрішнє співвідношення об'єктів й побудувати модель, яка фіксуватиме це співвідношення. Нуково-теоретичне мислення також володіє певними матеріальними засобами в побудові специфічної предметності. Це символи, знаки, моделі, завдяки яким відбувається відділення людиною від себе певної форми суб'єктивної діяльності і винесення її назовні як речовий об'єкт і речові умови інтелектуальної праці. Відповідно, формування понять теоретичного змісту повинне містити у собі процес формування навичок побудови специфічної предметності та мислення про дійсність за її допомогою і через неї. Засобами, за допомогою яких відбувається створення специфічної предметності, є символи і знаки, а також результат особливого виду символо-знакової ідеалізації - модель. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) |