Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Чудакова О.М.
Заглавие : Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 148-161 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-161 (16 назв)
УДК : 159.956.2
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--обдарована дитина--психолого-педагогічні умови розвитку--освітнє предметно-розвивальне середовище--педагогічна взаємодія--психолого-педагогічна підтримка
Аннотация: У статті показано провідну роль педагога у створенні психолого-педагогічних умов для виявлення обдарованих дітей і розвитку їх здібностей, в організації освітньо-розвивального середовища для забезпечення їх творчої діяльності в майбутньому. Охарактеризовано вчителя як ключову постать у виході за межі стереотипів у педагогічному спілкуванні з творчо обдарованими дітьми та подоланні їх негативних поведінкових проявів у шкільному житті, у наданні їм психолого-педагогічної підтримки у професійної взаємодії

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\