Вид документа : Статья из сборника (том многотомника) Шифр издания : 15(08)/А 43 Автор(ы) : Чудакова О.М. Заглавие : Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 148-161 (Шифр 15(08)/А 43-127155848) Примечания : Бібліогр.: с. 158-161 (16 назв) УДК : 159.956.2 Предметные рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--обдарована дитина--психолого-педагогічні умови розвитку--освітнє предметно-розвивальне середовище--педагогічна взаємодія--психолого-педагогічна підтримка Аннотация: У статті показано провідну роль педагога у створенні психолого-педагогічних умов для виявлення обдарованих дітей і розвитку їх здібностей, в організації освітньо-розвивального середовища для забезпечення їх творчої діяльності в майбутньому. Охарактеризовано вчителя як ключову постать у виході за межі стереотипів у педагогічному спілкуванні з творчо обдарованими дітьми та подоланні їх негативних поведінкових проявів у шкільному житті, у наданні їм психолого-педагогічної підтримки у професійної взаємодії Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ |