Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 37.013+37.091.33:/Г 17-846012 рукописный текст Автор(ы) : Гальцева, Тетяна Олексіївна Заглавие : Психологічні особливості включення вчителя в педагогічні системи навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 Выходные данные : Київ, 2003 Колич.характеристики :172 с.: рис., табл., граф. Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ) Примечания : Бібліогр.: с.160-172. УДК : 37.013+37.091.33:001.895 Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Система навчання фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): свідомий вибір--особисте сприйняття--психологічна зрілість--педагогічна система Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу вибору і прийняття вчителем педагогічної системи шкільного навчання. В роботі аналізується основні соціальні і психологічні чинники, що впливають на розвиток інноваційного педагогічного процесу. Встановлено, що включення в інноваційний процес вимагає від педагога особистого і професійного самозмінення. Побудовано низку моделей, які поступово розкривають психологічну структуру та механізми вибору вчителем педагогічної системи навчання. Показано, що базовим психологічним компонентом прийняття нової педагогічної системи є особистіна зрілість вчителя. Розроблено модель процесу прийняття щодо вибору нової педагогічної системи та визначено параметри психологічної готовності до акту вибору. Сформульовано принципи та показано можливості цілеспрямованого формування цієї готовності у закладах післядипломної освіти. розроблено навчальні програми, спрямовані на підвищення здатності вчителя до здійснення усвідомленого вибору вчителя в умовах організації процесу підготовки та перекваліфікації вчителів. Экземпляры :ЧЗ(1) Свободны : ЧЗ(1) Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ) |