Т 47 Тищенко, Лілія Валеріївна. Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тищенко Лілія Валеріївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 194 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 168-193. -
Кл.слова (ненормовані): функціональні можливості -- життєві перспективи -- усвідомлення тілесності -- інклюзивне навчання -- психологічний супровід -- психологічна підтримка Анотація: Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з обмеженими функціональними можливостями яу етапу їх життєвого шляху і побудови власних життєвих перспектив. Представлено емпіричну модель зон проблематизації навчальної діяльності представників цієї категорії та доведено, що недостатній рівень сформованості психологічної структури учбово-професійної діяльності, низький рівень їх комунікативної компетентності та значні недоліки у загальній соціальній адаптованості стають провідними чинниками при виникненні психологічних та особистісних проблем у процесі побудови власних життєвих перспектив. Розроблено та експериментально апробовано структурно-функціональну модель психологічного супроводу та підтримки студентів з обмеженими функціональними можливостями, що сприяє позитивній побудові ними власних життєвіих перспектив. Впроваджено програму комплексної роботи з категорією студентів з обмеженими функціональними можливостями, яка може здійснюватися в рамках психологічної служби ВНЗ. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |