А 65 Андрєєва, Ярослава Федорівна. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Андрєєва Ярослава Федорівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 189 с. : табл., рис. - Біібліогр.: с. 175-186. -
Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації Кл.слова (ненормовані): читання -- текст -- комунікативна компетентність -- діалогічна взаємодія Анотація: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |