Т 99 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Тягур, В. М. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи [Текст] / В. М. Тягур> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 304-314. - Бібліогр.: с. 312 (12 назв)
Кл.слова (ненормовані): трудова школа -- ручна праця -- художньо-естетичне навчання -- громадянське виховання -- творчі сили дитини -- всебічний розвиток особистості Анотація: Проведено історичний аналіз досвіду організації і функціонування трудових шкіл Німеччини Г.Кершенштейнером, у яких художньо-естетичне навчання реалізувалося через сукупність методичних засобів і прийомів художньої підготовки, що відповідало не тільки природним і інтелектуальним прагненням дитини, але і її соціальним інстинктам. Розглянуто спроби адаптації цього досвіду на розбудову системи освіти України на поч. ХХ ст. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |