П 16 Панчак, Оксана Володимирівна. Психолого-педагогічні засади розуміння нестандартних стоматологічних задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Панчак ; наук. кер. Л. А. Мойсеєнко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-181. -
Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність -- творче мислення -- майбутні фахівці -- медичне мислення -- лікарі-стоматологи -- розуміння задачі -- творча задача -- студенти-медики Анотація: У дослідженні проаналізовано стан дослідження феномену розуміння в психологічній, педагогічній та медичній літературі, а також основні наукові підходи до вивчення проблеми розуміння. Вивчено зміст професійної діяльності лікаря-стоматолога та з'ясовано зміст мисленнєвих процесів, які наповнюють таку діяльність. З'ясовано структурні та процесуальні особливості розуміння лікарями нестандартних стоматологічних задач, охарактеризовано динаміку їх впливу. Проаналізовано вплив практичного досвіду лікаря-стоматолога на процес розуміння стоматологічних задач в різноманітних ускладнених умовах. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |