153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кокарєва, Марія Володимирівна.
    Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості [Текст] / М. В. Кокарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сприйнятливість -- творча спрямованість -- рекламна інформація -- студенти
Анотація: Описано типи сприймання студентами рекламної інформації та психологічні особливості сприймання рекламної інформації визначених типів за показниками творчої спрямованості студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)