А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості [Текст] / М. В. Кокарєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): сприйнятливість -- творча спрямованість -- рекламна інформація -- студенти Анотація: Описано типи сприймання студентами рекламної інформації та психологічні особливості сприймання рекламної інформації визначених типів за показниками творчої спрямованості студентів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |