153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 157 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
середовище -- розвивальний -- освітнє -- розвивальне освітнє середовище
Анотація: У статті розкривається структура феномену "розвивальне освітнє середовище", яке включає три основні компоненти: провідний - "середовище", та поняття, які характеризують його ознаку, - "освітнє", "розвивальне". Виокремлюються основні компоненти й етапи формування розвивального освітнього середовища та критерії його оцінювання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)