А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Науменко, Ольга Степанівна. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків [Текст] / О. С. Науменко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): соціальна обдарованість -- соціальні здібності -- освітнє середовище -- розвивальне освітнє середовище Анотація: В статті розкрита структура соціальної обдарованості, зокрема, її компоненти, для розвитку яких сенситивним є молодший шкільний та підлітковий вік; визначені основні функції розвивального середовища для соціально обдарованих молодших школярів та підлітків. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |