А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 337-345. - Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна обдарованість -- підлітковий вік -- освітнє середовище -- психологічна безпека -- розвивальне середовище -- соціальні взаємовідносини Анотація: Стаття присвячена проблемам проектування й моделювання освітнього середовища для учнів підліткового віку з ознаками інтелектуальної обдарованості. Наведені основні структурні компоненти освітнього середовища, його загальні характеристики. Викладені основні особливості підліткового віку в контексті побудови освітнього середовища. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |