А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Яланська, Світлана Павлівна. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів [Текст] / С. П. Яланська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 531-539. - Бібліогр.: С. 539 (3 назви)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): розвиток творчої компетентності -- психолого-педагогічні засоби -- студенти -- фахові поняття -- створення відповідних психологічних умов Анотація: Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів сприяють формуванню, засвоєнню, розвитку фахових понять шляхом створення відповідних психологічних умов організації навчально-виховного процесу, підбору необхідних методів, прийомів навчання у сучасному вищому навчальному закладі. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |