А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Янковчук, Марина Миколаївна. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді [Текст] / М. М. Янковчук> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 546-559. - Бібліогр.: С. 558-559 (16 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): розвивальна освіта -- розвивальне освітнє середовище -- компоненти освітнього середовища -- обдарованість -- суб'єкт розвитку Анотація: У статті розглядаються поняття "розвивальна освіта" та "розвивальне освітнє середовище". Констатується, що зв'язок між просторово-предметним і соціальним компонентами становить педагогічне забезпечення розвивальних можливостей освітнього середовища. З'ясовується зміст, поняття розвивального освітнього середовища, а також принципи і методи його побудови, виокремлюються компоненти та принципи організації освітнього середовища, визначається специфіка підходу до створення розвивального освітнього середовища для обдарованих індивідів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |