Д 71 Доцевич, Тамілія Іванівна. Метакогнітивна компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. І. Доцевич ; наук. конс. Т. Б. Хомуленко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2016. - 448 с. : табл. - Бібліогр.: с. 381-426. -
Кл.слова (ненормовані): метакогнітивна компетентність -- метакогнітивний досвід діяльності -- метапізнання -- метапам'ять -- педагогічна рефлексивність -- абнотивність -- суб'єкт педагогічної діяльності вищої школи Анотація: Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження. В ході дослідження було визначено, що до метакогнітивної компетентності суб'єктва педагогічної діяльності вищої школи входять метакогнітивний досвід діяльності і такі метакогнітивні здатності, як метапам'ять, метамислення, метакреативність, металінгвістичні здібності. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку метакогнітивної компетентності, ефективність якої експериментально підтверджено Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Хомуленко, Тамара Борисівна \наук. конс.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |