159.947.5:37.011.3-051-057.85/.86
К 17


    Кальницька, Катерина Олексіївна.
    Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кальницька Катерина Олексіївна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Держ. акад. керівних кадрів освіти. - Київ, 1999. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-188. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Мотивація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
модель мотивації -- ПІДВИЩЕННЯ професійної кваліфікації -- МОТИВАЦІЙНІ фактори -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ситуація -- особливості диспозиції -- соціально-психологічна адаптованість
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення кваліфікації педагога. Розроблено та емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, Олександр Васильович \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)