153.6
А 43


    Музика, Олександр Леонідович.
    Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна обдарованість -- обдароввна особистість -- взаємодія -- ціннісна взаємодія -- розвиток -- цінності -- особистісні цінності
Анотація: У статті аналізуються особливості впливу окремих референтних осіб і груп на розвиток обдарованої особистості в різні вікові періоди. Встановлено, що становлення музично обдарованої особистості тісно пов’язане з процесами вікового розвитку і значною мірою обумовлюється особливостями соціальної ситуації розвитку. На всіх вікових етапах становлення обдарованої особистості значну роль відіграють стосунки зі значимими людьми, особливе місце серед яких належить музичним педагогам, котрі стають джерелом стандартів музичної творчості та виконавської майстерності, а референтні стосунки з ними – простором для задоволення потреб в оцінці та визнанні досягнень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)