А 43 Костюченко, Олена Вікторівна. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди [Текст] / О. В. Костюченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 77-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв)
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність -- фешн-проект -- фешн-суб'єкт -- фешн-об’єкт -- об'єктно-суб'єктні відносини -- індустрія моди -- бренд Анотація: У статті досліджується актуальна проблема реалізації проектної діяльності як стратегічного інструменту розвитку індустрії моди, як комплексної багатокомпонентної діяльності, що спрямована на розповсюдження модних стандартів у суспільстві, а також на створення, виготовлення, розподіл і споживання модного продукту як результату цієї діяльності. Обґрунтовано визначальну роль у фешн-проектуванні об'єктно-суб'єктних відносин, метою яких є досягнення позитивного комерційного і прогресивного культурного ефекту від реалізації фешн-проекту як товару, продукту і дії, а також засобу й інструменту масової комунікації, у результаті чого відбувається формування фешн-бренду, повного або часткового задоволення споживацького попиту на модні продукти в контексті постійних модних інновацій і особливостей сучасної ринкової конкуренції даного сектора світової економіки. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |