А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Каламаж, В. О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності [Текст] / В. О. Каламаж> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 155-166 : табл. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв)
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості Кл.слова (ненормовані): метакогнітивні та когнітивні стратегії -- навчальні стратегії -- метапізнання -- метакогнітивний моніторинг -- метакогнітивний контроль -- метакогнітивне знання Анотація: В статті проаналізовані метакогнітивні стратегії як складові метапізнання, визначено їх місце у системі навчальних стратегій (метакогнітивні, когнітивні, пам'яті, компенсаторні, соціальні та афективні) студентів під час вивчення іноземної мови, встановлено особливості їх застосування у процесі групової проектної діяльності. Проаналізовано низку підходів до розвитку метакогнітивних процесів та певні компетенції, пов'язані із застосуванням метакогнітивних стратегій з боку викладача та з боку студента, який вивчає іноземну мову. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |