153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Матласевич, О. В.
    Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження [Текст] / О. В. Матласевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 298-308. - Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні здібності -- педагогічна рефлексивність -- метакогнітивна включеність -- релігійність -- структура педагогічних здібностей
Анотація: У статті на основі теоретичного та емпіричного аналізу визначено роль метакогнітивно-рефлексивного компоненту в структурі педагогічних здібностей. Важливим відкриттям стало те, що педагогічна рефлексивність у вчителів з високим рівнем педагогічних здібностей тісно корелює зі ставленням до релігії як зразка моральних норм, з тенденцією вірити в Бога, чого не було відмічено в інших групах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)