А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Мурусинець, М. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів [Текст] / М. Мурусинець, Т. Чегі> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 383-384. - Бібліогр.: с. 391-393 (14 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- студенти -- механізми рефлексії -- психолого-педагогічні чинники Анотація: У статті розкрито феномен «рефлексія» як механізм профсійного Я студента, котрі навчаються на гуманітарних спеціальностях; визначено етапи здійснення рефлексивного процесу та їх харктеристику: рефлексивний «вихід», інтенція, категоризація, конструювання мислительних засобів, схематизація, об’єктивація. Окреслено чинники розвитку рефлексії та її механізми у студентів, майбутніх фахівців гуманітарного профілю: наявність мотивації до самопізнання і самовдосконалення, здатність особистості до самоактуалізації; врахування рівня розвитку й диференціювання студентів за групами; ознайомлення із зразками та описами високого рівня професійного розвитку як стимул для саморозвитку; діалог у взаємодії викладач-студент; сприяння усвідомленню особистісного смислу професійної діяльності на основі самопізнання; розкрито умови і засоби, які сприяють позитивному форумвання механізмів рефлексії у процесі навчання у педагогічних вишах. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чегі, Т.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |