153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кремінський, Б. Г.
    Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності [Текст] / Б. Г. Кремінський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 15-22
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна обдарованість -- здібності -- діяльність -- узагальнення -- етап -- вік
Анотація: У статті розглянуто та описано залежність прояву інтелектуальної обдарованості та аналізу результатів досліджень процесів розвитку здібностей обдарованої молоді виокремлено та описано найбільш важливі етапи прояву інтелектуальної обдарованості. Етапи окреслено, взявши за основу переважний вік та адміністративно-педагогічні умови досягнення молодими людьми особливо яксравих результатів своєї інтелектуальної діяльності, суттєву зміну рівня та спрямованості пізнавальних потреб, водночас узгодивши їх з соціально-психологічними умовами формування особистості та віковими фізіологічними особливостями розвитку молоді. Основними етапами визначено: перехід з молодшої школи до середньої ланки, що відповідає віку приблизно десяти років: перехід до старшої школи (з дев'ятого до десятого класу), що відповідає віку п'ятнадцяти років, та етап, окреслений часом здобуття повної вищої (або іншої професійної) освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)