А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Музика, О. О. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів [Текст] / О. О. Музика> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 173-180
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): аксіогенез -- цінності -- смисложиттєві орієнтації -- життєві цілі -- музична обдарованість -- обдарована особистість Анотація: У статті аналізуються результати порівняльного дослідження особливостей життєвих цілей музично обдарованих студентів, та студентів, які не демонструють ознак обдарованості. Встановлено, що обдаровані студенти вирізняються з-поміж ровесників вищим рівнем розвитку смисложиттєвих орієнтацій як за загальним показником, так і за показниками окремих субшкал. Життєві цілі музично обдарованих студентів пов'язані з музичною професійною діяльністю. Вони узгоджуються в часовій перспективі: реалізація близьких цілей відкриває можливості для досягнення далеких. Досить високий рівень домагань основується на ціннісному досвіді результативності музичної діяльності, що дає підстави для висновків про реалістичність і досяжність життєвих цілей. Включення життєвих цілей в аксіогенез музично обдарованих студентів засвідує свідоме використання музичної діяльності, здібностей і вмінь як засобів для особистісного саморозвитку в короткочасній та тривалій часових перспективах. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |